nedeľa 5. júla 2015

Tréning: biceps+triceps

Pekný deň!

Už zas pri činkách. Konečne môžem cvičiť. A dnes tu jeden taký článok o cvičení bude.


Dnešný článok venujem tréningu biceps+triceps. Horná časť tela mi bohužiaľ nerastie tak rýchlo ako spodok, takže s väčšími nohami (tie astú ako z vody) vyzerám dosť nesymetricky. Už nejaké 3 mesiace mám tréning zameraný hlavne na vrchnú časť tela, nohy cvičím 2x do týždňa a vrch 4x do týždňa.

Ramená už ako tak vykúkajú, a aj bicák sa preberá ale pomaly, strašne pomaly. Po tomto tréningu sa mi ruky neskutočne triasli a na druhý deň som mala svalovku. Úspech! Svalovka na bicepse je u mňa zriedkavá.

Biceps + triceps

Rozcvičenie hornej polovice tela s palicou

SUPERSÉRIE:

Zhyby podhmatom* 5x5
Triceps dips 5x10

Bicepsové zdvihy s veľkou činkou** 5x5
Tricepsový tlak za hlavu 5x10

Bicepsové zdvihy s jednoručkami 4x10
Tricepsové sťahovanie kladky 4x12

21-15-9 (spravíte 21 opakovaní z obidvoch cvikov - minuta pauza - 15 opakovaní - minuta...):

Bicepsové zdvihy s veľkou činkou
Triceps dips

*ak zhyby nespravíte skúste negatívne zhyby, hore vyskočte/vyšvihnite sa a dole pomaličky spúšťajte
**menej opakovaní s väčšou váhou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára