štvrtok 9. júla 2015

Bulking report - čo bude ďalej?

Pekný deň!

Vonku je poriadne teplo, našťastie dnes sa trošku ochladilo a rozpršalo.

Nová podprsenka, ktorá aspoň trošku zvýrazňuje moje prednosti. Trieskam si hlavu,že som si ju nezobrala aj v čiernej

Dávno tu na blogu nebol bulking report, neviem, či sa to vôbec dá nazvať objemovkou, keďže váha v posledných mesiacoch stagnuje. A môžem si za to s časti sama.

Posledné asi 3 mesiace sa mi vôbec nechcelo merať, občas som stúpla na váhu ale akosi nad číslami vyhrával pohľad do zrkadla.
Jún bol, čo sa cvičenia týka dosť slabý. Hneď na začiatku mi vyskočilo koleno a nasledoval týždeň leňošenia s vyloženou nohou. Keď som sa konečne dočkala akého-takétoho pohybu (= úplne vyšťaviť vršok) bol mi dopriaty iba 3 dni. Ďalšie 2 týždne ničnerobenia s ovčími kiahňami.

Prvé dni som na cvičenie ani nepomyslela, vysoké teploty a neustále krútenie hlavy na mne zanechali stopy. Nehovoriac o tom, že som sa bála každého pohľadu do zrkadla. Bolo to otrasné a bolo toho veľa. Naivne som si myslela,že ich budem mať len pár. Ha, žiadne také! Bola som na tom zle z fyzickej ale aj psychickej stránky, som rada, že to je len raz za život, a že to mám konečne za sebou. Ale vráťme sa k téme.

Bulking už dlhšiu dobu stagnuje, a ak chcem do konca roka nabrať 5kg, musím makať. A poriadne! Aby to z väčšej časti nebol tuk. Ako to teda bude vyzerať?

Tréning
Pomaly zaraďujem cvičenie aj na nohy, po sobotnom cvičení prevažne s vlastnou váhou som dokonca mala svalovku. Inak cvičím dosť silovo, aj na menšie svalové partie sa snažím tlačiť najväčšie váhy. V poslednej dobe zaraďujem aj bicyklovanie na rotopede na posilnenie svalov okolo kolena a niekedy si na ňom dám aj tabatu. Jeden deň v týždni chcem zaradiť intenzívnejšie cvičenie, niečo ako HIIT.

Strava
Počas choroby som nejedla až tak veľa, čo sa odrazilo aj na váhe. Kilo dolu, to treba rýchlo dohnať. Postupne pridávam aby telo nemalo až tak veľký šok a budúci týždeň by som sa chcela dostať na pôvodný príjem, čiže 2300 kalórii.

S formou nie som vôbec spokojná, zdá sa mi, že som akási nafúknutá. Aj keď centimetre hovoria niečo iné. Prekvapivo mám na páse o pol centimetra menej, o niečo viac schytali (neexistujúce) prsia. Možno len voda?

PS: Spravíte mi veľkú radosť ak za mňa zahlasujete tu

2 komentáre:

  1. Nenapíšeš niekedy aj článok čisto len o bulkingu? Chcela by som o tom vedieť viac, ale od nejakého človeka, mtorý je v podobnej situácii. Ka teda meriam 175 a vážim cca 43 kg a naberám dosť pomali a väčinou pri tom ešte aj vyrastiem, takže je to tak nejak na nič. Inak držím palce nech si skoro zasa vo forme, ja teraz nemám 2 mesiace balet a už po druhom týždni prázdnin som úplne mimo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) určite niekedy napíšem :)
      Tiež som si prešla podváhou, takže chápem že to nie je nič príjemné. Aj ja ešte teraz niekedy bojujem s jedlom ale už konečne nevyzerám ako kosť a koža.

      Odstrániť