piatok 26. júna 2015

Taška nadupaného svalnáča


Medzi fitnesskami je teraz veľký trend ukazovať čo majú vo svojej taške do fitka. A keďže ja (módne) trendy nasledujem, rozhodla som sa pripraviť vám článok z tohto súdka. Priznám sa, plánovala som ho už asi pred mesiacom ale lenivosť a prokrastinácia mi v tom zabránili. A keďže som chorá, už týždeň len ležím a nudím sa, trebalo trošku prevetrať tašku, ktorá už tretí týždeň smutne leží v skrini.


Čo teda nosím v taške ja?

OBLEČENIE
Ak chodím do fitka tak beriem celý outfit, na crossfit chodím v športovom.

TOPÁNKY
Vyberám si ich podľa farby oblečenia, väčšinou teda čierne.

UTERÁK
Neodmysliteľná súčasť vybavenia. Vo fitku na lavičky, na crossfite na pot.

FĽAŠA 
Tak isto ako uterák aj fľaša patrí medzi stále vybavenie. Odteraz používam len túto z myprotein. Je veľká, netečie a má gumový štupeľ takže ju tak rýchlo nerozhryziem.

RUKAVICE
Tie nosím hlavne na crossfit na ochranu pred mozolami. Tieto z BiotechUSA sú kožené a veľmi príjemné.

PROTEÍN
Ten po cvičení pijem len občas, hlavne keď sa z fitka ponáhľam na angličtinu.

AMINOKYSELINY/BCAA
Už si bez nich neviem predstaviť tréning. Predtým som používala tabletové aminokyseliny, ktoré budem teraz striedať so sypkými BCAA-čkami.

PROTEÍNOVÁ TYČINKA
Ako záchrana pred veľkým hladom.

DEODORANT/SPRCHOVÝ GEL
Keď sa mi nechce sprchovať alebo sa ponáhľam, použijem deodorant. Nejaký veľký rozdiel medzi nimi nevidím, väčšinou beriem ten, čo mi padne do oka (alebo nosa).

PEŇAŽENKA/PERMANENTKA
Peňaženku beriem pre istotu vždy, na crossfite máme plný pult dobrôt, niekedy sa odolať proste nedá.

Ešte chcem poznamenať, že v skutočnosti mám v taške strašný bordel a niekedy ani neviem čo tam vlastne mám #bordelár.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára