nedeľa 28. júna 2015

#TrapkaVAkcii

Prečo mám pocit, že sa nepríjemnosti a trapasy lepia stále len na mňa?


Čo sa stane, keď doma počas cvičenia vyrobíte trapas? Napríklad keď vám padne na nohu činka. Možno vypustíte pár štipľavých slov ale cvičíte ďalej.
A čo sa stane keď to isté spravíte vo fitku? Bude sa na vás zabávať minimálne polovica cvičiacich (alebo aj nie) jedincov.

Mne sa to stáva teda dosť často. Možno to je tým, že tam ešte nie som až tak varená-pečená, prevažne cvičím doma #homegym ale plánujem to zmeniť. Zatiaľ pre vám mám pár nie-práve-najpríjemnejších scén z fitka, ktoré som zažila na vlastnej koži.

neexistujúci zadok

Ten trápny moment keď:
- si buchneš hlavu do tyče na drepy (a poriadne to zaduní)
- ti skoro  padne na nohu kotúč
- ťa skoro prizabije tyč, ktorá sa prevážila (dávať dole 15kg kotúč z malej tenkej tyčky je fakt múdre)
- ti polovica fitka musí vysvetľovať, ako zaobchádzať s elipticalom aby išiel plynulo a nezasekával sa
- si nevieš nastaviť opierku lavičky
- neodhadneš dĺžku tyče,narazíš ňou do konštrukcie a rozosmeješ trénera ( #blondýna s hnedými vlasmi)
- kontroluješ neexistujúci biceps
- sa cítiš drsne aj keď zdvíhaš najmenej z celého fitka

Je toho oveľa viac, ale keďže sa na tie trapasy snažím čo najrýchlejšie zabudnúť, v hlave mi zostali len tie najotrasnejšie a najtrápnejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára