streda 24. júna 2015

Myprotein po prvý raz

Tak už aj ja som sa konečne dokopala k objednávke z myprotein. Už skoro rok ma táto stránka pokúšala a ja som sa až teraz odvážila tovar v košíku zaplatiť. Pretože chudák, asi dva týždne stál v tom košíku. A prekvapivo ani jedno orechové maslo. Ani jedno!! Peňaženka sa raduje a Sofi plače.
Objednávala som v pondelok zo slovenskej oficiálnej stránky myprotein.sk a balík mi prišiel v piatok.

S mojimi múdrosťami som si dala trošku na čas a všetko som poctivo vyskúšala.


Môj predošlý Scitec bol nenávratne preč, takže nový proteín bol nutnosťou. Vanilková príchuť bola pre mňa novinkou ale určite nesklamala. Jemná ale nie presladená. Dobrý je aj vo vode aj keď môj mlsný jazýček ho má radšej v tvarohu/jogurte. Ale určite odporúčam, vanilkou nič nepokazíte


Po dlhom rozmýšľaní som si vybrala príchuť tropical a spravila som dobre. Chuť je príjemná ako sladká tropická malinovka. Čo mi trošku vadí je "ocas" neochutených BCAA-čok (hnus,hnus,hnus) ale dá sa to prežiť.


Ako veľký milovník proteínových tyčiniek som si nejakú na skúšku musela vziať. Táto v príchuti almond vanilla bola vynikajúca. Nepresladená ale výborná. Akurát sa v balíku v teple rozpustila a keďže bola pod proteínom, tak aj sploštila (to poteší). Na chuti jej to neubralo, akurát som musela fotiť prázdny obal.


Tento sirup je veľmi dobrý na dochucovanie, na kašu, lievance alebo na (maslový) chlieb, ale len tak samého by som ho nejedla. Príde mi ako sladká zahustená voda, čo vlastne aj je. Ale na sladenie bez výčitiek je super.


Ďaľšie must have z myprotein. Vďaka recenziám som bola od začiatku rozhodnutá pre toffee. Úplne výborné sú v jogurte/tvrohu ale aj kaši. Stačí 4-5 kvapiek a máte skvelý karamelový jogurt. 


A poslednou vecou je malý 400ml shaker. Cítila so sa trápne keď som proteín pila z obrovského shakeru a pritom proteín siahal len do tretiny. A fľaše u mňa miznú rýchlosťou svetla. Už dve som zabudla na crossfite a akosi ma tam potom nečakali (mrchy). Táto je ale oveľa lepšia lebo je veľká a tak ako aj shaker vôbec netečie. 

Ak nad objednávkou rozmýšľate tak ako ja, nebuďte blbí a objednajte. Stačí sledovať zľavy. Ak vychytíte nejakú dobrú, cena vám môže poriadne klesnúť! Momentálne zľava 25% na celú objednávku ak kupujete tabletky s kódom: " TABLETY25 ".  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára