streda 8. apríla 2015

Veľká noc

Pekný deň...
Bohužiaľ, okolnosti sa nevyvinuli podľa mojich predstáv, takže článok píšem až dnes, aj to narýchlo. Veľkonočné prázdniny boli vcelku hektické a dosť krátke na uskutočnenie všetkých plánov (z pomyselného to do listu). Mojou prioritou bolo stráviť čo najviac času s rodinou, všetko ostatné išlo bokom. Takže v izbe to vyzeralo ako po výbuchu atómovej bomby a na učenie som celé prázdniny ani nepomyslela.


A včera večer som si uvedomila nepeknú vec, už o týždeň to príde. A mne pekne horí pod zadkom! Najlepšie na tom je, že o mesiac a niečo to budem mať všetko za sebou! (Ou jéé) Len dúfam, že ma prijmú aspoň na jednu školu.

Veľká noc bola uponáhlaná, strašne rýchlo preletela a ja som bola viac v kostole ako doma. Žiadny prežer sa nekonal, v pondelok sme boli (ako strašne ultra-mega-healthy rodina) na prechádzke v Maďarsku. Veľkú noc už akosi neoslavujeme, napečené je zato vždy poriadne, ale tento rok ma to vôbec nelákalo (vážne, nesrandujem).

tak,tak

A aby to tu nezívalo prázdnotou, kým ja spravím "prvé veľké rozhodnutie" v živote, budem pridávať článok aspoň raz za týždeň. S veľkou pravdepodobnosťou cez víkend. To dám. Už len mesiac...

PS. Mala by som si začať plánovať čas... nestíham.
PSS. Už mi z toho úplne šibe
PSSS. Sorry za krátky a nudný článok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára