nedeľa 29. marca 2015

Rakúsko + čo bude ďalej

Dnes článok z cestovateľského súdka. Minulý víkend sme navštívili oázu pokoja, z ktorej sa nám odchádzalo naozaj tažko. Keď raz okúsite rakúsky klídek len ťažko sa vám bude vracať do nášho (škaredého) uponáhľaného sveta.

Jediná publikovatelná fotka, sme vážne šibnutá rodina

Bolo tam TAAAAAKTO dobre a najradšej by som sa tam hneď presťahovala. Aj napriek tomu, že nemčina nie je práve jazyk, ktorý počúvam a učím sa rada (aka english forever). Boli sme na návšteve u známych a nikde sme veľmi nechodili, boli sme sa akurát poprechádzať (a pozrieť západ slnka, ktorý sme nestihli) pri Dunaji za dedinou a na druhý deň sme na chvíľu išli do Tullnu. Na to, že to je okresné mesto tam všade vládol pokoj, ľudia sa neponáhlali, nekričali, dokonca aj náš Bruno bol úplne kľudný a celý víkend nezaštekal.
Poriadne som sa prežrala, nasmiala a hlavne som si skvelo oddýchla.

Bohužiaľ monitor a prijmačky sa blížia rýchlosťou svetla, a ja som si až teraz uvedomila, že by som sa mala začať učiť pretože za 2 a pol týždňa príde veľký deň D a ja ešte nič neviem.
Vôbec nemám náladu a ani čas cez týždeň pridávať príspevky, takže ak sa tu nejaké objavia tak pravdepodobne cez víkend.
Budúci týždeň máme prázdniny, takže eventuálne by som mohla články pridávať častejšie ako raz za uhorský rok ale nič nesľubujem.
Vydržte aspoň do polovice apríla, dúfam, že potom budem mať na všetko viac času aj energie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára