štvrtok 19. marca 2015

Marod report... už zase!

Ježiši už zase! Miesto poletovania medzi železami ležím doma s plným nosom. Imunita zase zradila. Túto zimu už štvrtýkrát.

s mojím zlatíčkom

V pondelok som aj napriek teplote išla do školy s tým že musím-ten-test-z-biológie-napísať. A tak mi 6 hodín hučalo v hlave z kriku spolužiakov ale test som napísala.
Od utorka som doma, tlačím do seba tabletky a lejem litre zázvorového čaju, ale do zajtra musím byť fit. Ideme totiž do Rakúska.

Rodičia sa o mňa krásne starajú, ocino mi varí zázvorový čaj a mamča ma obletuje len aby som nevstala z postele. Chvala bohu, varenie mám povolené.


Pár tipov ako sa neunudiť k smrti:
Prvý deň bol ešte v pohode, dopozerala som zameškané videá, prečítala články, teraz už mám problém vy myslieť nejakú zábavnú aktivitu (nie, učenie nie je zábavná aktivita).

Youtube- moji obľúbenci:
Nikki Blackketter (Nikki jednoznačne vedie)
Christian Guzman
Chelsealifts
MattnKailegh

Seriály- pretože v telke je to samá bieda
Brooklyn nine-nine
The Simpsons
2 and half men
Dr House

Filmy
50 shades of grey (hanbatý a sexistický-kniha je zatiaľ lepšia-začala som ju čítať len tento týždeň)
Lets dance revolution (ehem)
Drive

Niečo na čítanie
Fitcult - asi jediná slovenská stránka, ktorú viem čítať bez toho, aby som desaťkrát nepretočila očami a pri každej druhej vete (lepšie povedané nezmysle) nezasmiala.
50 odtieňov sivej (kniha lepšia ako film)
Dvojníčka (skvelá detektívka)
Diagnóza F50 (odporúčam hlavne dievčatám s PPP)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára