sobota 14. marca 2015

Špaldové waffle

Kedysi som mala waffle na raňajky každú sobotu. Neskôr som od toho upustila a wafflovač založila hlboko do skrine. Chcelo to trošku zmeny, takže som wafflovač opäť vytiahla, zotrela poriadnu vrstvu prachu a vytvorila najlepšie waffle na svete.


Tieto waffle boli úplne iné ako tie z low fat, low calories dôb (keď som ich jedla každú sobotu). Minimum cukru, oleja a miesto mlieka voda. A výsledok? Waffle tvrdé ako podrážka. Skôr by som nakrájala tanier.
ALE, chcelo to zmenu. Časy mojej hlúposti sú už dávno za mnou, takže tieto waffle boli prvý opak tých podrážok v tvare kvetinky. Vnútri mäkké, zvonka chrumkavé a proste dokonalé. Tak!

Ingrediencie:
50g špaldovej múky
50ml mlieka
1 vajce
2 čl trstinového cukru
1/2 čl kypriaceho prášku
1 čl rozpusteného kokosového oleja

Všetky ingrediencie zmiešame (samozrejme postupne) a pečieme vo vyhriatom wafflovači.
Cesto vyjde na 1 veľkú hrubú wafflu (kvetinku).

S rozohriatými malinami, javorovým sirupom a arašidovým maslom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára