nedeľa 8. marca 2015

Koniec prázdnin a hamiňami výtvory

Pekný deň! Posledné hodiny prázdniny neúprosne ubiehajú a mne už nezostáva nič iné len nadávať ako rýchlo to zase prešlo (fuck).

Nový miláčikovia

Skoro celé prázdniny sa niesli v znamení ničnerobenia, prvotné nadšenie z robenia domácich prác mi vydržalo presne jeden deň.
Akurát dnes sme si boli celá rodina trošku zašportovať vrámci prípravy na spartan race. Dobehli sme na streetworkoutové ihrisko, vybláznili sme sa, poliezli a s mozolami na rukách odbehli naspäť. Ja som si konečne vyskúšala rúčkovaciu dráhu a nie je to zas také ťažké ako som si myslela. Akurát ma hovadsky bolia ruky a mám obrovské mozole.

Jediný pohyb na ktorý som sa cez prázdniny zmohla (teda okrem cvičenia) bolo zvŕtanie sa v kuchyni. Varila,stajlovala a fotila som ostošeť aby som vám to sem mohla vycapiť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára