sobota 7. marca 2015

Tekvicová ovsená kaša

Pekný deň! Tekvicová sezóna je už dávno za nami a na tú nasledujúcu si ešte pár mesiacov počkáme. Možno nájdete nejakú stratenú tekvicu v obchode, poprípade kúpite rovno pyré z plechovky alebo (ako ja) vykutrete niečo z mrazničky.


Vôbec som nevedela čo od tekvicovej ovsenej kaše očakávať ale milo ma prekvapila. V spojení s arašidovým maslom a čokoládou to bolo niečo úžasné. Už vidím aká ovsená bude letieť túto jeseň.

Potrebujeme:
100g ovsených vločiek
300ml mlieka
150-200g tekvicového pyré
1čl trstinového cukru + 1čl javorového sirupu (alebo 2čl cukru)
škorica, muškátový oriešok
voda

Tekvicové pyré som rozmiešala s mliekom, cukrom a škoricou. Zaliala som ním vločky, priliala cca 150ml vody, prisypala trošku muškátového orieška a dala variť ako klasickú ovsenú kašu. Kaša sa bude variť možno troška dlhšie kým zhustne ale výsledok stojí za to.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára