piatok 6. marca 2015

Čo ma čaká a neminie

Ahoj! Štvrť roka je pomaly za nami a ja som ešte nič poriadne nerobila. Mala by som už začať niečo so sebou robiť lebo inak v januári nebudem môcť písať o tomto roku ako o "prelomovom" (úžasnom,dokonalom, bla,bla,bla) ale ako o najnudnejšom.


Už teraz mám naplánovaných pár (nemilých) vecí, ktoré ma za chvíľu čakajú, a ktorým by som sa najradšej vyhla (ale nedá sa).

Monitor
Niečo viac ako mesiac mi zostáva na to, aby som do hlavy natlačila nudné a zbytočné vedomosti, ktoré sa možno (MOŽNO) na monitore objavia. Nebolo by ľahšie keby nám dopredu oznámili čo tam dajú?

Prijmačky
Je viac než pravdepodobné, že ich budem robiť. Obidva monitory nad 90%? Srandujete? Matika ešte pohodička ale slovenčina? Otras.

Rozlúčka
Žeby niečo príjemnejšie? Ani nie. Už teraz sa za to hádame, ani si nechcem predstaviť čo bude v júni. A aké si dám šaty??

Birmovka
(Ne)dobrovoľne kôli nej musím obetovať sobotné leňošenie v posteli a ísť na faru na prípravu. Každú sobotu. Brrr. Ešte k tomu sa musím naučiť 5 strán otázok. Super. Ale v rodine je to už taká "tradícia" a ja ju nehodlám porušiť.

Koncert
Presúvame sa k tým príjemnejším veciam. Kedysi som One Direction zbožňovala, vedela som o nich všetko, každý krok. Postupne moja láska k nim vyprchala ale ešte stále si rada vypočujem ich pesničky. Vtedy bol ich koncert môj sen a ako naschvál neprišli. Teraz sa mi naskytla možnosť splniť si ho a 10 júna budem skákať a spievať s directionerkami aj ja.

Dovolenka
Naši sa konečne po xy rokoch rozhodli vraziť peniaze aj do niečoho iného ako je dom alebo záhrada. Gratulujem. Teraz pilne hľadáme,pozeráme,vyberáme vhodné mesto a bývanie. Hádam sa nám do augusta podarí niečo nájsť (alebo budeme zase celé leto v záhrade).

Spartan race
O tom som písala v tomto článku

To je zatiaľ všetko, nič iné ma nenapadá. Toto sú plány tak na prvú polovicu roka, dúfam, že toho bude ešte viac.

Presne!

PS: Zajtra pridám niečo zaujímavejšie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára