štvrtok 5. marca 2015

Recenzia: Aminokyseliny a proteín Scitec Nutrition

Ahoj! Dnes konečne pridávam recenziu na výrobky od Scitec Nutrition, ktoré už nejaký ten piatok veselo popíjam.


S fotkami som sa tento krát pohrala a miesto nudného a otrepaného zátišia (aka postav to vedľa seba a ofoť z každého uhla) som nafotila o niečo kreatívnejšie (jasné, chytiť proteín a odfotiť sa s ním, strašná kreativita) ale strašne amatérske fotky (keby mamina videla ako sa na nich hrbím).

Scitec Nutrition je značka pomerne populárna a známa. Ceny sú primerané vzhľadom na super kvalitu, ktorú si neviem vynachváliť. Výrobky od Scitecu môže nájsť skoro už na každom e-shope.


100% WHEY Protein 
Bola to láska na prvé ochutnanie. Som rada, že som dala na recenzie a objednala som si príchuť chocolate-coconut, ktorá je DOKONALÁ. Chuťou vzdialene pripomína bounty a je neskutočne chutný. Kvalita je úplne iná ako u Natural Nutrition, oveľa lepšia. Proteín sa nelepí na steny shakera, ľahko sa rozpúšťa, nepení. Za mňa rozhodne veľké ANO. 


Amino 5600
Aminokyseliny som si objednala hlavne ako ochranu pred tréningom. Po nešťastnej kúpe neochutených a poradne otrasných BCAA-čiek, ktoré mi doteraz stoja v skrini a nemôžem sa na nich ani pozrieť lebo sa mi obracia žalúdok som radšej zvolila tablety. Tie ma naopak svojou chuťou prekvapili. Namiesto pachute, ktorú som čakala, jemná mliečna chuť. Problém mám len s veľkosťou tabliet, dosť ťažko sa prehĺtajú.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára