streda 4. marca 2015

Víkendový full day of eating

Pekný večer! Rozhodla som sa, že na blog občas pridám full day of eating, pretože mňa tieto články bavia asi najviac (čumieť niekomu do taniera), a príde mi to ako dobrá inšpirácia.

Full day som nafotila cez víkend keďže sa nám začali prázdniny a mala som viac času si jedlo "vyčančať" (ehem). V sobotu som si užívala sladké leňošenie v posteli, vyliezla som krátko pred jedenástou, preto raňajky tak neskoro.

SOBOTA

 Raňajky 11:30
Špaldové waffle, maliny, arašidové maslo, javorový sirup a čaj 


Obed 15:00
Kuskus s pradajkami a fuzuľami + dezert- jogurt s ochucovacou tabletkou


Večera 19:45
Ryža s tuniakom a syrom + energy tyčinka

NEDEĽA

Raňajky 10:00
Toasty s lučinou, maslom a vajíčkom, čaj
Obed 13:30
Dusené hovädzie mäso, ryža s hráškom a špenátom
Večera 20:30
Tekvicová ovsená kaša, arašidové maslo, kocka čokolády (neodfotené)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára