utorok 14. apríla 2015

Bulking - mesiac 6 + príprava na spartana

Ahoj! Konečne článok nepíšem po mesiaci, ale len po "niekoľkých" dňoch.

Nechápem načo museli to zrkadlo celé polepiť, nemám si kde robiť selfíčka

Vďaka mojej neaktivite začiatkom apríla som nestihla napísať ďalší bulking report a o skvelé novinky vás nemôžem ochudobniť.

Keďže som bola v marci (ZASE!!) chorá, jeden týždeň som celý vynechala a ešte k tomu sme boli na návšteve v Rakúsku, kde bolo jedla toľko, že by sme v pohode nakŕmili minimálne jednu africkú dedinu. Našťastie na hami-ňami postave sa to (skoro) nijako neprejavilo.

Zatiaľ to ide v pohode, váha ide hore (skoro 2kg hore za minulý mesiac), váha KONEČNE prekročila 50-ku a ja si papám ako kráľ. Občas mám problém dopĺňať sacharidy, bielkoviny postupne zvyšujem podľa váhy (konečne som dosiahla 100g).


Spartan race sa nepekne rýchlo blíži a ja si až teraz uvedomujem na čo som sa to dala. Minulú sobotu sme boli s maminou na prvej spratan príprave a poviem vám, už dlho som sa tak nezapotila (pri činkách veľa potu nepretečie, hlavne ak nedrepujem).

Najprv som tam vôbec nechcela ísť, všetko spojené s crossfitom odmietala, ale nakoniec ma zlomila sesternica. A bola to láska na prvý cvik (eheem). Mamina na tom bola o niečo horšie, na druhý deň sa ledva postavila z postele. A mne nič nebolo...
Začali sme rozcvičkou, behanie, angličáky, drepy, preskoky, rúčkovanie, plazenie, lezenie... Nasledovalo preťahovanie lanom, kde sme boli rozdelení do 3 skupín. Jeden lano brzdil a dvaja ho ťahali. Vyskúšali sme si to všetci, zo všetkých strán.
A potom nasledoval kruháč na čas (na čas, ako som po skončení zistila, amatér). Tam sme sa už poriadne zapotili.
Najprv sme mali 800m behať so slamballom potom swingovať s kettlebellom, zase behať (tentoraz našťastie už bez slamballu), 30 thrusters, beh so slamballom, preskoky bední a výpady. Takto to nevyzerá až tak zle, horšie to už bolo v praxi.
Beh so slamballom je to najhoršie čo môže existovať. Vôbec som nevedela ako (a kde) mám tú obrovskú ťažkú loptu držať, sakramentsky ma z toho boleli ruky a bežalo sa s tým ťažko. A potom thrusters. S 15kg. 30 opakovaní. Robila som to prvý krát v živote a dala som to naraz, čomu sa doteraz čudujem (aj keď pri poslednom opakovaní mi tá tyč skoro padla na hlavu).

Strašne sa mi tam páčilo, ľudia boli k sebe milí, podporovali sme sa, nadávali spolu a bola to super atmosféra. Bohužiaľ mne sobota vôbec nevyhovuje, v tom čase už niečo mám, ale ne crossfit budem chodiť cez týždeň. Aspoň raz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára