streda, 29. apríla 2015

FDFD II.

Ahoj! Už dávno tu nebolo žiadne FDFD, a tak vám pridávam jedálniček z minulej stredy. Pôvodne som si myslela, že sa tohto článku ani nedočkáte pretože nie a nie si sadnúť za ten počítač a zosmoliť pár riadkov na blogísek (jojo obľúbená fráza od českých blogeriek). ALE, o 2 týždne bude po všetkom a ja vás zaplavím článkami (teda dúfam).

Ešte kým vás zahrnú (nudnéé) fotky, pár riadkov o včerajšom crossfite. O crossfite a mojich začiatkoch tu toho ešte bude dosť, neskôr pridám samostatný článok.
Aj keď nie som na 100% fit a včera ma všetci od crossfitu odhovárali, vedela som, že ak tam nepôjdem budem ľutovať. Mali sme totiž maximálky na mŕtvy ťah. Tak som zbalila 5 balíkov vreckoviek a hurá na crossfit. A tam bolo úplne úžasne. Celý čas (okrem rozcvičky,brucha a strečingu) sme robili mŕtve ťahy a posledná mala byť maximálka. 65 kg je tam, s opaskom, bez rukavíc a kriedy. A že vraj s výbornou technikou. (Som si vedomá toho, že pre niekoho je 65 kg len váha na rozcvičenie)
O tom, že som zdvihla najmenšiu váhu radšej pomlčím ale bola som tam najmladšia a podľa mňa aj najľahšia. Takže 1,3 krát moja váha. Yess.

No ale poďme na to moje milované jedlo. Pretože svalíky inak nenarastú.

Raňajky: 2 vajíčka, 100g reďkoviek, celozrnný rohlík

Obed: 500g zemiakov, horčicovo-jogurtový dip, 2 ryžové chlebíky

+dezert: 50g tvarohu, 150g jogurtu, proteín

Večera: 100g vločiek, banán, 25g arašidového masla, 3 kukuričné chlebíky 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára