piatok 24. apríla 2015

Vajce sem, vajce tam...

Ahoj! Dnes som si spravila voľný deň a nešla do školy. Mala som toho na pláne oveľa viac ale predsa mám len 2 ruky a nohy. S blogom to ide zatiaľ celkom fajn, zo sľubovaného článku týždenne sa stali dva a dopomohlo k tomu aj to, že som trošku zmenila postoj. Učenie sa mi taktiež pomaly kráti, prijmačky mám za necelý mesiac, potom už knihu neotvorím až do septembra. Ale prejdime radšej k článku.
V časoch "pred zdravým stravovaním" som vajcia veľmi nemusela. Varené vajce som jedla bez žĺtka a na miešané vajíčka som sa nemohla ani pozrieť. Vzťah k vajciam som začala budovať až keď som začala "zdravo žiť". Vtedy som ich mala denno-denne na večeru a strašne mi chutili. Neskôr som sa ich prejedla a na omeletu alebo miešané vajíčka som ako tak zabudla. Vrátila som sa k nim až v poslednej dobe. Často si ich robím na raňajky keď som doma, niekedy aj cez deň. Po vajíčkových raňajkách mám počas dňa viac energie a vydržím bez jedla dlhšie ako po sacharidoch.







Bonus: chlieb vo vajci aka french toast 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára