nedeľa 1. februára 2015

Bulking: mesiac 5

Mám za sebou už piaty mesiac objemovky. Už teraz sa bojím redukcie pretože na tú kopu jedla som si zvykla a neskutočne mi to vyhovuje. Ale od začiatku redukcie ma delí ešte pekných pár kíl, kým nebudem mať aspoň 55kg do redukcie nepôjdem. Od začiatku objemu mám 4 kilá hore a som oveľa šťastnejšia a spokojnejšia ako predtým.


Strava
Tú som mala nastavenú už 2 mesiace rovnako a zatiaľ som stále priberala, ale tento mesiac trošku príjem navýšim. Stravujem sa podľa IIFYM, takže občas niečo sladké, tučné padne ale snažím sa si to nevyčítať a zatiaľ sa mi celkom darí.

Poriadna porcia po tréningu

Cvičenie
Teraz v objemovke mám viac sily ako predtým, aj keď mohlo by to byť ešte lepšie. Váhy postupne stúpajú a ja sa vždy teším. Tento mesiac mi čo sa tréningového plánu týka vyhovoval asi najlepšie, svalovku som mala skoro po každom tréningu.

Zatiaľ nič moc ale pracuje sa na tom
Váha a cm
Centimetre zostali rovnaké a váha vyskočila len o 0,5 kg. S tým som nebola až tak spokojná, čakala som viac. Som strašne netrpezlivá ale snažím sa nahovoriť si, že naberám pomaly a kvalitne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára