utorok 6. januára 2015

Natural Nutrition - WPC 80

Keďže Mikuláš videl ako som celý rok makala, doniesol mi v decembri proteín. Proteín som (teda Mikuláš) objednávala od značky Natural Nutrition, u ktorej sa mi nákup už minule osvedčil.


Natural Nutrition je skvelá značka, má kvalitné výrobky bez chemických prísad a éčiek za úžasné ceny. Na stránke namaximum.sk máte veľký výber proteínov, aminokyselín, predtréningoviek a iných doplnkov stravy. Veľkým plusom tejto značky je, že vyrábajú aj neochutené proteíny, ktoré si môžete dochutiť podľa seba.

Natural Nutrition- WPC 80 Mocca Chocolate
Chuť je veľmi dobrá, na môj vkus až moc sladká, pripomína ľadovú kávu. Proteín po pretrepaní mierne pení, po chvíli pena spadne. Rozpustnosť je priemerná, aj po viacnásobnom pretrepaní zostáva troška proteínu nerozpustená. Proteín sa dosť lepí na steny šejkra, ak dávate do šejkra najprv proteín a až potom vodu, nemáte šancu ho poriadne rozmiešať. Zloženie je veľmi dobré, žiadnych milión ingrediencii a výživové hodnoty tiež nie sú na zahodenie. Sú proteíny s vyšším obsahom bielkovín ale mne to stačí. V porovnaní cena-kvalita je tento proteín skvelý, odporúčam ho vyskúšať. Príchuť Mocca Chocolate mi strašne sadla, aj po x-tom užití som sa jej ešte neprepila a po otvorení ma ovanula úžasná čokoládová vôňa.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára