štvrtok 8. januára 2015

Avokádo 3x inak

Dnes tu mám pre vás 3 avokádové "recepty", ktoré sa receptami ani nedajú nazvať. Sú to skôr jednoduché tipy ako využiť avokádo. V poslednej dobe som si avokádo strašne obľúbila. Moja prvá skúsenosť s ním nebola práve najlepšia, polovica putovala do koša ale rozhodla som sa dať mu opäť šancu. Mojím jednoznačným favoritom je avokádo na pečive a puding ale ani posledný "recept" je veľmi chutný.



Avokádová pomazánka
avokádo
soľ,korenie
citrónovú šťavu
cesnak

Avokádo v miske popučíme vidličkou, osolíme, okoreníme, pridáme cesnak, šťavu z citróna a dobre premiešame.



Avokádový puding
1 avokádo
1 banán
1 čl kakaa

Všetko spolu rozmixujeme a papáme.



Avokádová omáčka
1/2 avokádo
1 čl olivového oleja
cesnak
soľ,korenie
šťavu z citrónu

Avokádo osolíme,okoreníme, pridáme cesnak, olej a šťavu z citrónu a rozmixujeme. Zmiešame s cestovinami a môžeme jesť.

1 komentár:

  1. My máme doma už dlho jedno avokádo a vôbec som nevedela čo s ním a stále som si ho len prezerala :D. Teraz to vyzerá, že si do školy urobím tú pomazánku, tak uvidíme, ako mi bude chutiť.

    OdpovedaťOdstrániť