štvrtok 22. januára 2015

Krupicová kaša 2v1

Keď som bola malá, krupicová kaša bola u mňa na dennom poriadku. Bez nej som nezaspala. A teraz je u mňa (skoro) na dennom poriadku kaša ovsená. Ešte niekedy na jeseň si rodičia robili krupicovú kašu a ja som na ňu dostala chuť. Neskôr som na to zabudla a až teraz som sa dokopala k tomu spraviť si ju v zdravšej ale rovnako dobrej variante ako je tá od mamičky (o tom, že mi prvú krupicovú kašu musela zachraňovať mamina pomlčím).


(Zdravá) klasická krupicová kaša
50g krupice
250ml mlieka
150ml vody
10-15g javorového sirupu

Do mlieka a vody nasypeme krupicu a privedieme k varu. Keď krupica začne hustnúť pridáme javorový sirup. Varíme kým nemá kaša požadovanú hustotu.



Proteínová krupicová kaša
100g krupice
800ml vody
1 odmerka proteínu

Po dovarení krupice primiešame odmerku proteínu. Je toho vážne veľa, odporúčam robiť polovicu z tohto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára