štvrtok 11. decembra 2014

Darčeky pre fit človeka

Tí šťastnejší z vás majú vianočné darčeky už dávno nakúpené a tí menej šťastní ešte ani netušia čo komu kúpiť (môj prípad). Do Vianoc zostáva ešte pár dní (už len 13), takže zapnite mozgové závity, naplnte peňaženku a hor sa do preplnených obchodov. Mám pre vás pár "LAST MINUTE" tipov , čo kúpiť kamarátovi/ke, bratovi alebo sestre. Snažila som sa vymýšľať unisex darčeky, ktoré môžete darovať mužovi aj žene.


Permanentka do fitka- tak toto poteší fitmanika určite najviac.
(Športové) oblečenie- to nikdy neurazí.
Jedlo- mojom prípade by to bolo jednoznačne arašidové maslo. 
Proteín- alebo doplnky všeobecne. Keď môže svaly nosiť Mikuláš, môže aj Ježiško!
Fitness "náradie"- expander, kettlebel, medicinbal, TRX...
Fit diár- je dobré zapisovať si svoje pokroky. 
Taška na jedlo- ak poznáte niekoho kto so sebou berie milón krabičiek, toto je darček preňho. 
Fľaša na vodu- praktický darček. Fľaša sa zíde vždy.
Kniha- napríklad nejakú zdravú kuchárku.
Darčekový poukaz- toto by mňa potešilo asi najviac (alebo čierno biele nike tenisky, len aby ste vedeli čo mi kúpiť) Darčekové poukážky ponúkajú aj niektoré eshopy, napríklad (každým ospevovaný) myprotein. Obdarovaný (a veľmi šťastný človek) si vyberie veci podľa vlastného výberu a vy máte o starosť menej.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára