štvrtok 4. decembra 2014

Aplikácie (nielen) na cvičenie

V súčasnosti už asi väčšina z vás vlastní múdry telefón. Hranie sa s telefónom počas cvičenia síce neuznávam, ale telefón môže byť pri cvičení aj vaším pomocníkom. Na trhu je nespočetne veľa aplikácii  (a nie len na cvičenie), predbiehajú sa ktorá je lepšia, priehľadnejšia. Je naozaj ťažké vybrať si z takej hromady len jednu najlepšiu. Dnes vám ukážem pár mojich favoritov.

Sports tracker
Výborná aplikácia na kardio vonku. Behávala som s ním rok. Teraz už síce nebehám ale som s ním spokojná. Jednoduché ovládanie aj dizajn.


Nike+ running
Niečo podobné ako sports tracker. Nike+ running som už nestihla vyskúšať ale veľa ľudí si ho chváli.


Nike training club
Ak ste niekde odcestovaní a prepadne vás chuť zacvičiť si, NTC je skvelým pomocníkom.Obsahuje krátke cvičenia, ktoré ale dajú zabrať.


HIIT interval training
Podľa mňa najlepšia aplikácia na intervalový tréning. Môžete si tam nastaviť čas "práce"  aj "oddychu", takže sa ju okrem vlastného intervalového tréningu môžete využiť aj na tabatu.


Spotify
S hudbou ide všetko ľahšie, aj cvičenie. Dobrá hudba ma dokáže riadne namotivovať. Výhodou spotify je, že si hudbu do mobilu nemusíte sťahovať,máte tam vytvorené playlisty a nájdete tam všetko. Nevýhodou je, že musíte mať pripojenie k wifi. Ale ak si stiahnete spoplatnenú verziu, nemal by s tým byť problém.


Hydro
Táto aplikácia mi pomohla počas začiatkov, keď som nepila dostatočné množstvo vody. Mobil mi vkuse pípal a blikal, a ja som si musela značiť, koľko som toho cez deň vypila. A pomohlo mi to. V poslednej dobe pitný režim zase zanedbávam a rozmýšľam nad tým, že si hydro opäť nainštalujem.


Myfitnesspal
Nepoznám lepšiu aplikáciu na počítanie makier. Je jednoduchá a prehľadná, podľa mňa oveľa lepšia ako kalorické tabuľky a nájdete tam skoro všetky slovenské a české potraviny. Jedinou nevýhodou je, že mi extrémne žerie baterku.

Obrázky: internet

Tak toto sú moji pomocníci pri zdravom životnom štýle. Na internete ich nájdete oveľa viac, možno lepších, ale mne tieto vyhovujú. Ak nejakú dobrú poznáte, napíšte mi, rada ju vyskúšam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára