pondelok 17. novembra 2014

Rýchle krabičkové obedy

Mám pre vás typ na úplne ľahké krabičkové obedy. Určite ich už poznáte a nosíte si ich so sebou v krabičke ale možno niekoho z vás inšpirujem. Ide o rýchle a jednoduché veci, príprava vám nebude trvať dlho. Nikto predsa nechce stráviť v kuchyni dve hodiny.


Varenie ryže nie je až tak rýchle, hlavne nie ryže natural ale je to dosť ľahké na prípravu, ryžu zalejete vodou a necháte ju 30-40 minút (ryžu natural) kým sa uvarí. Odstavíte ju z plameňa, zakryjete a necháte dôjsť. Za ten čas toho stíhate naozaj veľa. Napríklad učiť sa (hahaha). Alebo si kúpite parboiled ryžu, ktorá sa varí podstatne kratšie. Potom už len k ryži primiešate zeleninu (hrášok, mrkvu), kuracie prsia a je hotovo. Kuracie prsia aj zeleninu môžete obmieňať, rizoto výborne chutí aj s tofu (pre vegánov).


Toto je môj obľúbený krabičkový obed. Ryža a tuniak. Nedá sa na tom nič pokaziť. Môžete k tomu pridať aj nejakú zeleninu, v lete som k tomu milovala cherry paradajky. Prvý krát som vyskúšala tuniaka z lidla a dosť milo ma prekvapil vzhľadom k cene. Krásne veľké kusy tuniaka.


A môj milovaný kuskus. Toto jedlo pripravíte v priebehu desiatich minút. Ku kuskusu nahádžete šunku, syr, tofu, osolíte, okoreníte, pridáte kvapku olivového oleja a máte úžasný obed.


Palacinky. Ideálny spôsob ako si spríjemniť obed. Naplniť ich môžete hoci čím. Či už na slano alebo sladko. Ja som si dve naplnila  šunkou, syrom a šalátom a jednu tvarohom, jablkom a škoricou.


Asi najjednoduchšie je natrieť chlieb napríklad cream cheesom (najlepšia je aj tak domáca lučina) alebo iné pečivo, nahádzať medzi to niečo a vložiť do krabičky. Je to vhodné ako na desiatu, tak aj na ľahší obed pred posilkou.

Toto sú len také najzákladnejšie, najjednoduchšie veci ale chystám pokračovanie, ktoré bude (dúfam) zaujímavejšie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára