nedeľa 16. novembra 2014

#ACUPOFTEA

Určite ste si v menu všimli novú rubriku. O čo teda ide?


Ide o to, že si vyberiem nejakú tému a napíšem o tom článok.V článku vyjadrím svoj názor a niečo o tom napíšem.Niekedy to možno budú úplne random kecy ale budem sa snažiť vymyslieť nejaké zaujímavé témy.
Články by som chcela pridávať aspoň každú druhú nedeľu, ideálne by bolo každú nedeľu. V nedeľu preto, že je to taký pohodový, oddychový deň, ako stvorený na čajíčkovanie (hlavne keď nám nacápu plno úloh). Niečo ako nedeľná chvíľka poézie (ale bez poézie).
A prečo práve A CUP OF TEA ? Ja kávu teda veľmi nemusím (zato chai latte by som pila na litre) ale čaj, ten by som mohla piť stále. Hlavne počas týchto studených večerov.


Ak máte niečo, na čo by ste chceli poznať môj názor alebo nejakú otázku, napíšte mi do komentárov. Prajem príjemný zvyšok (upršanej) nedele.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára