utorok 18. novembra 2014

Oblieka ma lidl

Z lidla mám veľa oblečenia a nielen športového. A keď nám v nedeľu prišiel lidl leták a uvidela som tam športové oblečenie, hneď som sa začala rozplývať. Tak som sa teda v pondelok ráno vstala, zničila nohy, napchala brucho palacinkami (je predsa sviatok), obliekla som si niečo kultúrnejšie ako sú tepláky a vyťahaná mikina, na vlasy nakydala kilo laku aby mi v tom cope nejako stáli a vydala som sa na autobusovú zastávku. Na zastávku som dorazila v rovnakom čase ako autobus, za čo som bola rada z dvoch dôvodov- 1.nemusela som čakať na zime, 2. neušiel mi. Autobusom som sa doviezla do mesta a odtiaľ som už pešo dobehla do lidlu. A tam na mňa čakali tieto krásky.


Tieto legíny mi podnú asi najlepšie zo všetkých ktoré mám. Sú mi dobré aj na páse a pritom nie sú krátke ako väčšina. U mňa je problém zohnať nejaké dobrepadnúce nohavice. A mikinu som tam nemohla nechať. Je mi trošku väčšia ale to nevadí. Síce neviem kde ju využijem, keďže v posilke mi je stále teplo ale naživo je ešte krajšia.



Za kvalitu fotiek sa ospravedlňujem, slnko začalo zapadať skôr ako som to stihla nafotiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára