štvrtok, 20. novembra 2014

Tag - 25 faktov o mne

Viem, že tieto tagy sa robia väčšinou formou videa ale chcela by som, aby ste ma lepšie spoznali. Myslela som si, že napísať 25 vecí o mne bude hračka, no už pri desiatom bode som nevedela čo napísať ale nakoniec sa podarilo.

1. Som strašne tichá a hanblivá
2. Cvičiť som začala skoro pred dvoma rokmi, posilňovaniu sa venujem od začiatku tohto roka
3. Som strašne nerozhodná
4. Ovsenú kašu s banánom, škoricou a arašidovým maslom by som dokázala jesť 24 hodín denne, 7 dní v týždni
5. Neskutočne sa teším na Vianoce
6. Na zime neznášam zimu (myslím tú vonku)
7. V budúcnosti by som chcela mať vlastné fitko
8. V minulosti som mala niekoľko (neúspešných) blogov
9. Neznášam upratovanie zato milujem poriadok
10. Ten poriadok mi väčšinou vydrží naozaj krátko
11. Neznášam keď v škole niekto otvorí okno lebo mi je potom strašná zima
12. Neznášam kolektívne športy
13. Keď som bola malá chcela som byť doktorka ale bojím sa krvi (a biológia mi zas až tak nejde)
14. Asi pred dvoma rokmi som milovala nakupovanie (oblečenia), teraz to veľmi nemusím pretože nikdy nezoženiem to čo potrebujem
15. Zato milujem nakupovanie jedla a športového oblečenia
16. Najradšej by som si kúpila všetky NIKE tenisky
17. Som dosť náladová
18. Keď sa mi niečo nedarí, rýchlo sa vzdám
19. Milujem varenie a pečenie
20. Nechápem ľudí, ktorí nemajú radi svalovku po cvičení, je to najlepšia vec (hlavne keď sa neviem pohnúť)
21. Rada si všetko plánujem (a často to nedodržím)
22. Milujem futbal (v TV)
23. Cestoviny s paradajkovou omáčkou, chilli, fazuľami a tuniakovými guľkami by som dokázala jesť každý deň
24. Som strašne nefotogenická
25. Keď som bola mladšia, nepáčili sa mi moje kučeravé vlasy, no už som si zvykla, že rovné nebudú a rovné mi ani nepristanú



Prvá gymselfie 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára