štvrtok, 13. novembra 2014

No more chicken legs

Nikdy som neverila, že ma dokážu 4 cviky tak odrovnať. Predtým som mohla robiť aj 10 cvikov a svalovka nikde. Teraz, keď sa sústreďujem hlavne na techniku nohy dostávajú poriadne zabrať. Po cvičení sa mi trasú a na druhý deň ledva vyšlapem po schodoch. Nohy síce ešte nie sú podľa mojich predstáv ale stále sa to zlepšuje. Nejaké tie svalíky tam už sú.
Nohy cvičím dva krát do týždňa s tým, že prvý krát sa sústreďujem na kvadricepsy a druhý krát na hamstringy. Pauzy nemám veľmi dlhé, celý tréning aj s rozohriatím (šľapanie na rotopede) a troma cvikmi na brucho (3x3) mi zaberie maximálne hodinu. Cviky sú tam len štyri ale so správnou technikou nohy poriadne potrápite.

Rozohriatie - rotoped 7-10 minút
Leg extension (predkopávanie) superset s Jump lunge - 4x12 + 4x12-16
Squats - 1x15, 5x5, 1x15
Split squats - 4x12 (každá noha, s jednoručkami)

Leg raises with hip raise - 15,12,10
Tuck crunch - 15,12,12
Mountain climbers - 3x50

ešte by sa zišlo pár cm 

2 komentáre:

  1. perfektná postava! :) len tak ďalej..
    inak chcela som sa spýtať akú ryžu používaš, často ju vídím na fotkách a vyzerá lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buď Largis natural alebo obyčajnú bielu :)

      Odstrániť