štvrtok 24. júla 2014

(Ne)milujem nakupovanie

Minulý rok som bola posadnutá nakupovaním oblečenia. Nejako ma to už prešlo aj keď po nákupoch oblečenia na cvičenie (a hlavne topánky♥) peňaženka vždy zaplače (o jedle ani nehovorím). Teraz som v lild využila bežecký týždeň a šatník obohatila o pár kúskov. V utorok v daždi (!!) som vybehla do mesta do lidla (keďže v našom malom zapadákove "luxus" menom lidl nemáme). Ešte predtým som si stihla slušne zakydať moje milované biele conversky a celý čas som sa snažila chodiť rýchlo aby si to nikto nevšimol (aj keď pochybujem že si to nikto nevšimol). Lidl bol úplne vybrakovaný (každý chce byť predsa #fit a #healthy) tak som si musela spraviť radosť aspoň svetrom. Skočila som ešte do kauflandu pre kuskus a hnedú ryža a potom ma vyzdvihol ocino. Ten ešte navrhol, že sa môžem ísť pozrieť do druhého (väčšieho) lidla. Tam som už našla vypozerané kúsky a s úsmevom (a prázdnou peňaženkou) som odchádzala domov. Z tých nohavíc som úplne nadšená a zas mám (na chvíľu) dušu na mieste.
Teraz musím trošku šetriť, keďže na budúci piatok ideme na víkend k známim do Rakúska pri Viedeň (wohooooo).
Fotky sú z jedných megagigaúžasných raňajok (skoro o dvanástej).









 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára