nedeľa 20. júla 2014

Day off

Vonku je poriadne vedro a jediná záchrana je bazén. Myslím, že to za tú neskutočnú námahu, ktorú sme do toho všetci traja dali sa vyplatila. Vážime si to o to viac. Teraz sa vonku čľapkáme v bazéne, ležíme na nafukovačkách, rozprávame sa a hlavne sme konečne spolu ako rodina. Také chvíle sú na nezaplatenie. V piatok sme grilovali a včera sme boli skoro celý deň v bazéne. Konečne nás nevyhnala poobedňajšia búrka. Večer som sa zahrala na milujúcu dcéru a pripravila som rodičom večeru.
V pondelok sme boli trošku s maminou v meste. Zablúdili sme aj k našim čínskym/vietnamským (kto sa v nich má vyznať?) spoluobčanom, kde som si našla úplne úžasné tenisky. Sú trošku podobné nike teniskám (aj keď od nich majú dosť ďaleko) a sú úplne ľahké. Za 5€ no nekúp to. A mamina ma prekvapila a kúpila mi proteín v zdravej výžive. To som teda nečakala.


V lidli som si na obed kúpila šalát z morských plodov. Tie som skúšala prvý krát. Nebolo to zlé, ale napríklad taká chobotnica mi vôbec nechutila. Mojim favoritom sú slávky a ešte také niečo ako krabie tyčinky ale nezistila som čo to je za zviera.

Keby niekto vedel čo je to ružovo-oranžové na obrázku (tie tyčinky) tak dajte vedieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára