utorok 12. mája 2015

Vyskúšané III & IV

Vyskúšaných potravín sa konečne nazbieralo, minulý mesiac mi to úplne vyfučalo z hlavy, takže článok je 2v1. Za 2 mesiace sa toho nenazbieralo a veľa a ja spokojná rozhodne nie som. Vôbec sa totiž nedržím zoznamu (ktorý som si tak krvopotne zostavovala) a kupujem aj to, čo netreba.



batát
Konečne som ochutnala ten každým chválený batát (dosť skoro) a mali (ste) pravdu, je výborný. Pečený v rúre ako hranolky je úplne TOP. Chuťou pripomína tekvicu, len je o niečo sladší. Za mňa palec hore. 

Biomila špaldové cestoviny
Cestoviny väčšinou kupujem obyčajné, a keď celozrnné, tak špagety z lidlu, takže to bolo celkom fajn spestrenie. Aj keď medzi obyčajnými a celozrnnými cestovinami nevidím rozdiel (myslím chuť). Ale tieto rozhodne stoja za ochutnanie. 

Bielkovinové krekry
S avokádovou nátierkou sú vynikajúce. Chrumkavé s kopou semienok. U nás doma sa celkom uchytili a chrumkáme ich celá rodina. 

Chia semienka
 Aspoň jedna položka zo zoznamu odškrtnutá. Chia semienka nie sú u nás žiadnou novinkou, ale ako som už písala, som 100 rokov za opicami. Momentálne ich jem takmer denne a sú skvelé v kaši alebo ako puding

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára