nedeľa 1. marca 2015

Ako pravá blogerína

Ahojte! Včera nám konečne začali prázdniny (ktoré zase preletia ako strela a ja budem v pondelok ráno nadávať na Máriu Teréziu, že vymyslela niečo tak hrozné ako je povinná školská dochádzka) čiže budem mať o niečo viac času (a miesto toho aby som vylechňoavala v posteli sa idem dať upísať diablovi, srandujem)


Blog
A aby blog nezíval prázdnotou, rozhodla som sa, že od pondelka do nedele pridám každý deň článok (ano niečo podobné ako mala Blanka). A za každý nesplnený deň 50 angličákov, pretože tie sa teraz zídu, ale o tom zase nabudúce. Pre mňa to bude dostatočný trest pretože angličáky a ja nie sme veľký kamaráti.

Food
A keďže v poslednom čase točím všetky jedlá dookola, chcelo by to nejakú zmenu. Čiže každý deň zapojiť mozgové závity a ukuchtiť a nastajlovať niečo hami-ňami nové. Aspoň jeden chod za deň. A vyfotiť (aby som na konci týždňa mala o čom písať)

Počas týždňa pridám aj nejaké novinky, čo ma čaká a neminie, možno nejaký ten receptík a dúfam že aj veľa fotiek.
Nechcem aby ste si mysleli, že po Blanke opakujem alebo niečo také, to nie ale príde mi to ako dobrý nápad trošku blog oživiť. Takže #NOHATE!
Zajtra začíname! Držte palce.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára