nedeľa 8. februára 2015

Proteín so Sofi - nový názov a mudrlanti na n-tú

Konečne som zdravá a dokonca som tento týždeň stihla aj 3 tréningy. Ten prvý síce nebolo nijako extra úžasný ale som rada, že som zo seba dala aspoň toľko.

Určite ste si všimli názov, A CUP OF TEA sa mení na tematickejší a originálnejší (rozprávanie pri čaji má už skoro každý) názov - Proteín so Sofi. 

Tak strašne neznášam, keď niekto rozpráva úplné blbosti a hnev vo mne kypí hlavne vtedy, keď sa to týka cvičenia a stravy. Na príklad som vôbec nevedela, že z proteínu sa priberá a gainer ťa napumpuje. Classmates logic. Fú, vtedy som bola vážne nasratá. 

V piatok mi konečne prišiel balíček za vysvedčenie. Proteín, aminokyseliny a proteínové a energy tyčinky. S e-shopom ,v ktorom som si veci objednávala nie som veľmi spokojná, asi mi poplietli príchute tyčiniek lebo mi prišli iné ako som si objednávala. A pritom som tie tyčinky a príchute vyberala skoro 2 hodiny. Ale na proteín sa strašne teším, príchuť čokoláda-kokos bola veľmi chválená. 

Tento týždeň som prvý krát skúšala predné drepy, prvý pokus nebol až taký úspešný, činku som nemala na správnom mieste a strašne ma boleli zápästia ale už som na umiestenie činky prišla, takže dúfam, že zajtra si už poriadne zadrepujem.

A najväčšia radosť tohto týždňa- ocino mi povedal, že mám poriadne stehná. Ou yess!

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára