streda 31. decembra 2014

Plány na rok 2015

Dnes je posledný deň v roku a je na čase naplánovať si rok 2015. Nie, nemyslím tým predsavzatia, ktoré aj tak nikto nedodrží, ale naplánovať si veci, ktoré chcem za rok 2015 urobiť, vyskúšať, dosiahnuť.

Škola
Asi najdôležitejším bodom je pre mňa škola. Tento rok končím nastupujem na novú. Už teraz sa tej predstavy desím. Teraz toho budem mať v škole viac, učitelia sa nás budú snažiť pripraviť na monitor a príjmačky, nehovoriac o tom, že na strednej sa toho učenia nakopí oveľa viac.

Cvičenie
Verím, že za rok 2015 spravím viac pokrokov ako doteraz. Tento rok som zostala stáť na mŕtvom bode ale dúfam, že sa mi podarí váhu vytlačiť až nad 50 kg (z väčšej časti svalmi), konečne spravím aspoň 1 zhyb a naučím sa pistol squat.

Blog
Blog by som chcela viesť trochu viac lifestylovo. Môžete sa tešiť na novú rubriku, recepty, články o zdravej výžive, veľa fotiek a A CUP OF TEA bude niečo ako denník.

Predsavzatia

  • spraviť monitor/prijmačky
  • každý mesiac vyskúšať 2 nové potraviny
  • každý mesiac vyskúšať nový recept
  • prečítať aspoň 3 knihy v angličtine
  • spraviť zhyb bez pomoci
  • naučiť sa pistol squat
  • mať váhu nad 50 kg
Mám 365 dní na to, aby som to všetko stihla a ja verím, že sa mi to podarí (držte palce).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára