utorok 30. decembra 2014

2014

Rok 2014 sa pomaly ale isto blíži ku koncu,takže je čas na zhrnutie pokrokov,zmien a zážitkov. Nebudem tu vypisovať aký bol tento rok úžasný, skvelý, že som si ho strašne užila alebo naopak, že bol na nič. Bol priemerný. Ale aj tak sa stali veci, ktoré ma zmenili a prežila som veľa skvelých okamihov.



  • Začala som cvičiť s ťažkými váhami
  • Začala som poriadne jesť a naberať (síce až od konca leta ale predsa)
  • Prešla som rôznymi druhmi stravovania a konečne som našla to pravé
  • Začala som si variť poctivú ovsenú kašu
  • Začala som chodiť do posilňovne (zatiaľ len raz do týždňa, inak cvičím v mojom home gyme)
  • Vyšliapala som niekoľko vysokých kopcov
  • Vyskúšala som morské príšery
  • Prežila som najkrajšie 3 dni z leta v Rakúsku
  • Celkovo som akosi dospela 
Tak toto bol v skratke môj rok 2014. Ako vidíte, nebolo toho až tak veľa a dúfam, že rok 2015 bude zaujímavejším a zábavnejším. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára