streda 17. decembra 2014

Winterlicious tag

Vi Akosi mi v poslednej dobe dochádzajú nápady na články, takže dnes tu mám pre vás (zase) tag. So zdravým životným štýlom to nemá spoločné nič ale aj tak som sa ho rozhodla publikovať. Do budúcna by som chcela blog viesť viac lifestylovo keďže je to mycurlymix.

1. Obľúbený zimný lak na nechty?
Mojim celoročným favoritom na nechtoch je tmavočervená. Obdobia počas roka nerozlišujem čo sa týka lakov na nechty.

2. Obľúbený zimný produkt na nechty?
Jelení loj

3. Najobľúbenejšia vec?
Teplé svetre a ponožky.

4. Momentálne najviac nosený šperk?
Celoročne hodinky

5. Obľúbená zimná sviečka?
Vanilka, jablko-škorica, pomaranč-zázvor a všetky vianočné kombinácie.

6. Obľúbený zimný nápoj?
Zázvorový čaj

7. Najobľúbenejší vianočný film/rozprávka?
Tak tu to bude ťažké. Sám doma, Shrekove vianoce, Vianočná koleda, Santa má brata, Pelíšky a ešte plno ďalších (na ktoré si nespomínam).

8. Obľúbená vianočná pesnička?
Úplne všetky ale najviac sa mi páči Vianočná pesnička , ktorú naspievali slovenskí speváci.

9. Lyže alebo snowboard?
Lyžovať viem len tak-tak a snowboardovať vôbec. Na hory cez zimu nechodíme.

10. Čiapky alebo šály?
Tak tu sa neviem rozhodnúť. Obidve

11. Boots alebo UGGs?
 Ani jedno. Klasické čižmy.

12. Aké je zimné počasie tam kde žiješ?
Sneh raz za zimu, teplota okolo 2-3 stupne.

Dúfam, že ma konečne kopne múza a zosmolím aj nejaký zmysluplný fit článok.
PS: Zajtra posledný deň v škole!!  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára