pondelok 24. novembra 2014

Kayla Itsines - Bikini Body Training Guide

Cvičebný plán Bikini Body Training Guide od Kayli Itsines som vínimočne netestovala ja ale mamina. Dalo mi dosť veľkú námahu presvedčiť ju ale podarilo sa. Má za sebou 3 mesiace driny a potu. Prvý program, ktorý dokončila celý. Bola pod mojím vedením (teraz sa cítim ako tréner), snažila som sa ju do toho cvičenia dokopať, motivovať, ukazovala som jej prevedenie cviku a snažila som sa, aby mala čo najlepšiu techniku (sama sa mám ešte čo učiť). Teraz po troch mesiacoch som jej zostavila plán podľa seba a makáme ďalej. Ale späť k veci.


Kayla Itsines je 23 ročná fitnes trénerka z Adelaide. So svojím snúbencom Tobim vytvorila BBTG, ktorý má v súčastnosti aj pokračovanie. Ku Kayle som objavila vďaka instagramu, kde prispieva svojimi fotkami, ale aj fotkami svojich klientok a ich premeny.



Program je silovo-intenzívny, založený na zhadzovaní prebytočného tuku a pritom budovaní nových svalov. Okrem určených cvikov sa robí ešte kardio, 3-4x do týždňa. Musím sa priznať, toto mamina vynechala. Už tieto 3 workouty pri svojom nabitom tempe stíhala len tak-tak. Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, je to dosť náročné. Je tam plno klikov, angličákov a skákačiek. Ale za ten výsledok to stojí. Sama Kayla má na svojej stránke veľa before&after fotiek a niektoré premeny sú priam neuveriteľné.


Ako som písala, mamina kardio nerobila, nejedla práve ukážkovo ale aj tak tam zmeny vidieť sú. Váha zostala rovnaká, zato centimetre išli dolu. Cieľom bolo, aby brucho išlo dolu a ostatné mohlo zostať. Maminu som schladila tým, že z jednej partie sa schudnúť nedá ale nakoniec sa to celkom podarilo

MIERY (pred a po)
Váha: 53-53,2
Pás: 73-70
Cez pupok: 81-76,5
Boky: 89-86
Zadok: 91-91,5
Stehná: 49-48,5
Ruky: 27-26,5





Program sa dá kúpiť na jej stránke kaylaitsines.com , ja som ho odniekiaľ z internetu (ale pšššt).

1 komentár:

  1. Aj ja mám Kaylu follownutú na instagrame a denne pozerám na jej fotky. Aj som rozmýšľala, že by som program skúsila, ale som dosť chudá a o nejaké znižovanie tuku mi vôbec nejde, skôr by som chcela nabrať nejaké svaly. Stále nad tým nejako uvažujem, ale výsledky sú super.

    OdpovedaťOdstrániť