nedeľa 5. októbra 2014

Vemica-sójový protein

Od kúpi tohto proteinu uplynul už dlhý čas. Vtedy v zdravej výžive ma mamina dosť prekvapila, keďže mi ho kúpila práve ona. Protein sa už dávno nepovaluje v skrine a neobšťastňuje moje svaly po tréningu. A predsa k recenzii som sa dostala až teraz.

Vemica - sójový protein 90%
Keďže som predtým žiadny iný protein nemala, nemám ako porovnávať, ale aj tak sa chcem s vami podeliť o názor.
Protein som mala natural, bez príchute, sladené len stéviou. Normálne sa čudujem, že som ho prvý krát dokáza vypiť a nevyvrátiť to (aj keď ďaleko som od toho nebola). Chuť bola otrasná, niečo ako presladená múka zmiešaná s vodou. Bolo mi ho ale lúto vyhodiť alebo len tak nechať v skrini, tak som mu dala druhú šancu a do šejkeru nasypal aj lyžičku kakaa. A ono to na moje prekvapenie bolo dobré. To, či mi nejako pomohol neviem posúdiť, v dobe, keď som ho pila som čo to nabrala (to bol môj cieľ) ale neviem posúdiť či to bolo proteinom alebo mojím chlapským prijmom (aj keď myslím že skôr to druhé) ale ako protein niekomu kto do fitka chodí len raz za čas to podľa mňa úplne stačí. Ale radšej by som siahla po nejakom ochutenom. Cena je okolo 7 € za 400g, čo je podľa mňa naozaj dobré.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára