sobota, 23. augusta 2014

Ako správne jesť?

Sacharidy po x hodine už nie. Po tréningu žiadne tuky. V netréningový deň znížiť príjem. Vysoko alebo nízkofrekvenčné stravovanie? Čo je správne?


Podľa môjho názoru by sa mal každý stravovať tak, ako mu to vyhovuje. Nejdem tu teraz vychvaľovať IF alebo IIFYM len preto že sa tak stravujem ja a pretože je to najlepšie a mali by ste to skúsiť (pretože to tak nie je). Niekomu vyhovuje jesť napríklad 5-6 menších jedál a niekomu zas 2-3 väčšie (tie mega porcie ). Niekto ide úplne clean, niekto si zas rád dopraje čokoládu alebo nejaký hamburger bez výčitiek a započíta si to do makier. Niekoho to počítanie nebaví. Niekomu vyhovuje večera z väčšej časti z bielkovín a tukov, niekoho len bielkoviny a tuky bez prílohy nezasýtia. Niekto si sacharidy z väčšej časti nahradí tukmi (lebo mu to nevyhovuje, je nafúknutý) a niekto si bez sacharidov nevie predstaviť deň. Ani jedna z týchto možností nie je správna alebo nesprávna.


Stravovať sa tak len preto, že to napísal ten a ten časopis/stránka je úplná blbosť. Autor toho článku zrejme o stravovaní veľa nevie a snaží sa len zaplniť stránku časopisu nejakými blbosťami ku ktorým nacapí fotky nejakých vychudnutých modeliek.



Nehovorím, že ja som v tomto nejaká extra skúsená, je to len môj názor. Netreba to tak hrotiť, odopierať si veci len preto že to písal nejaký ženský časopis a občas si niečo dopriať.

  Asi takto nejako to bolo u mňa vo štvrtok večer. Pizza bola dobrá ale celú noc som bola smädná ako ťava.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára