nedeľa 27. júla 2014

Z môjho stolu II

Dnes sa nám tak trošku ochladilo. Ráno bolo ešte krásne slnečno, ale poobede sa to pokazilo, prišla čierňava a my sme museli bežať dovnútra. Nieže by mi to nejako extra vadilo, toho tepla mám už naozaj dosť.
Do Rakúska ideme už vo štvrtok večer a ja sa strašne tešííím. Notebook si neberiem, instagram mám v mobile (závisláčka) a iné nič k životu nepotrebujem.
Moje koleno začalo štrajkovať, tak som mu teda dopriala 3 dni oddych a už sa neskutočne teším na zajtra na moje milované činky.

 ovsená kaša so slivkou, broskyňou, arašidovým maslom a arašidami
 ovseno-slivkové guľky s broskyňou a arašidovým maslom
 kuracie prsia s ryžou, cherry paradajkami, cornies s arašidovým maslom
 ryža s cuketou a syrom, cherry paradajky, cornies s arašidovým maslom (závislosť)
 ovsená kaša so slivkou, broskyňou, arašidami a arašidovým maslom
 ryža s cuketou,baklažánom a šunkou, cherry paradajky, ryžové chlebíky s arašidovým maslom
 ovsená kaša so slivkou, broskyňou, arašidami a arašidovým maslom
 celozrnné lievance s tvarohom, broskyňou a arašidovým maslom
ryža s krabími tyčinkami a paradajkami


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára