sobota 8. marca 2014

Nebíčko v papuli....alebo ako spraviť z nízkotučného tvarohu tučný

Dnes tu mám niečo pre milovníkov arašidového masla (zas a znova). Skúsili ste niekedy primiešať k tvarohu arašidové maslo? Nie? Tak to skúste. Je to niečo neskutočné! Priznávam, do tejto kombinácie som sa zamilovala až po pár lyžičkách ale teraz by som to vedela jesť od rána do večera. A aký je postup? V mikrovlnke rozpustiť arašidové maslo a čo najrýchlejšie (aby nestuhlo) k nemu primiešať tvaroh s mliekom alebo vodou a škoricu. Ak máte radi sladšie tak môžete aj med. Množstvo nechám na vás, ja si do 100g tvarohu dávam asi 20g (jednu kopcovitú čajovú lyžičku) arašidového masla a 1/2 KL škorice. Skúste si tam primiešať nasekané arašidy ale miesto smooth dať crunchy. Mňam,mňam.

raňajková verzia, vážne som do seba natrepala 250g tvarohu?



Dnes som hneď po raňajkách vyštartovala do mojej skromnej telocvične a skvele som si potrápila nohy. Ocino dnes oslavuje narodeniny a tak mu mamina upiekla tortu. Takže dnes som bola nútená si z nej aspoň kúsok dať (ale podmienka bola, že so mnou ocino pôjde do fitka). Torta bola dobrá ale na môj vkus až veľmi sladká. No raz za čas cheat meal neuškodí.

a moja skromná orechová zbierka :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára