utorok 24. februára 2015

Vyskúšané II

Dnes to bude skôr tyčinkový špeciál. Proteínové a energy tyčinky mám strašne rada, nie je to síce extra zdravé a ani lacné, ale raz za čas si ich doprajem. Tento mesiac toho nebolo až tak veľa, ale limit je splnený.


Marks&Spencer - kešu maslo
Toto kešu maslo ma sklamalo. Prvá ochutnávka dopadla katastrofálne, ale keďže som nechcela vyhodiť 3€ len tak do záchoda, trošku som zaexperimentovala a vznikla celkom jedlá hmota, takže som maslo dojedla. Na tomto masle mi vadí asi to obrovské množstvo oleja, ten tam vytváral pachuť. Domáce kešu maslo mi chutilo oveľa viac a myslím, že pri ňom zostanem.


FA recovery bar
Jedna z tyčiniek, ktorú som si objednala spolu s proteínom a aminokyselinami. Mali mi poslať 2 tyčinky rôznych príchutí, ale chybička se vloudila a poslali 2 tyčinky takej istej príchute. Ale bola veľmi dobrá. Za cenu 35 centov by som si ich objednala aj dvadsať. 


Maxsport - Protein
Túto tyčinku zoženiete skoro úplne všade. Je strašne dobrá, odporúčam.


Nutrend - Excelent  
Ďalšia, pri ktorej mi poplietli príchuť. Ale našťastie aj táto bola chutná. Prekvapila ma veľkosťou, myslela som si, že bude o niečo menšia (85g).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára