nedeľa 28. decembra 2014

#ACUPOFTEA - Report z Vianoc

Ako som už na štedrý deň písala, vianočná atmosféra sa tento rok dostavila akosi neskôr. Vianočnú náladu som začala mať až dve hodiny pred večerou. Ale celkovo to bol celkom fajn deň. Aj tento rok sme mali problém s kaprom. Minulý rok sme nijakého nevedeli zohnať a tento rok sme ich museli kúpiť dvoch, keďže nám prvý zdochol. Dvadsiatehoštvrtého sme varili celá rodina, aj keď u mňa to nebolo až také hrozné, väčšinu času som strávila ako tichý pozorovateľ. Nehovoriac o tom, že som bola neskutočne unavená, rozprávky som pozerala už od šiestej. Po večeri sme si rozbalili darčeky (pod stromčekom ich bolo neúrekom) a potom prišli krstný.


Na druhý deň prišla babka, večer sme boli u prababky a neskôr prišiel bratranec. Na posledný sviatok vianočný sme už boli samy, na obed sme mali kačicu a potom sme sa už len vyvaľovali. 


Myslela som si, že sa prejem viac ale bola som úplne v pohode. Pôstila som až do večera, vyšlo mi to na niečo cez 22 hodín a som za to na seba hrdá, že som to vydržala.
1. štedrý stôl/ 2. najkrajšie servítky/ 3.bohatý ježiško/4. mňam

Darčekov som dostala veľa, vôbec som toho toľko nečakala.
javorový syrup,olivový olej,lak na nechty,parfém,deka,pyžamo,monopod, kniha,kuchynský robot (na masličko), tričká,podprsenka a uterák



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára